maanantai 5. lokakuuta 2009

Kummia ihmisiä


Epsanjan keikka on sitten hoidettu. Lauantai-aamuna palasin Saksaan. Kylläpä tuntui kylmältä.

Pääset mukaan tunnelmaan katsomalla videon lennolta.

Mitä ihmettä saatat kysyä? 10 minuuttinen video jossa ei tapahdu mitään! Eipä niin, mutta silti jotkut sankarit ovat tohkeissaan katsomassa tuollaisia videoita, joita joskus olen tehnyt. Minun mielestäni lentokoneessa oleminen on pääasiassa tylsää, paitsi että junassa tai autossa oleminen saman matkan olisi vieläkin tylsempää. Ehkäpä minun pitää ruveta tekemään videoita siitä, kun minulla on todella, todella tylsää!

Muutoinkin voisin nyt tilittää sieluni täydeltä siitä, kuinka ihmiset on kummia ja tyhmiä, mutta enpä nyt viitsi, koska voisi jälkeenpäin harmittaa. Täytyy vaan taas todeta että ammatinvalintakysymys.

Ja lisättyyn kommenttiin pohjautuen vielä semmoinen lisäys, että jos joku väittää että lentokone putoaapi jos minulla on digikamera päällä, niin onphan heikko peli, eikä semmoisella varmaan kannata matkustaa.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Koneessa ei saa käyttää elektronisia laitteita nousun aikana!!!